18.08.2013

Мой кастынг неандэртальцаў

Як, я ўжо пісаў, вучоныя-эвалюцыяністы выбіраюць з адкапаных неандэртальцаў найбольш нязграбных і непадобных на сучаснага чалавека. Гэта свайго роду "кастынг", які мае мэтай даказаць, што неадэртальцы былі ніжэй у развіцці за homo sapiens, а старажытныя людзі ўвогуле дурней за сучасных.
Таксама я пісаў, што бачыў сучаснага чалавека, знешне падобнага на неандэртальца. І вось я вырашыў паказаць, што сучасных людзей, якія падобны на неандэртальцаў хапае. І ўвогуле, паколькі няма дакладнай інфармацыі па расаваму і нацыянальнаму паходжанню чалавечых асоб, яікіх умоўна назвалі неандэртальцамі ад назвы пэўнай мясцовасці (як, напрыклад слова мінчанін ці расіянін можа прымяняцца да чалавека любой нацыянальнасці  ці культуры), то няма магчымасці дакладна сцвярджаць, што існавала пэўная, маўляў, раса ці тып людзей, і што неандэртальцы вымерлі як маманты. Можа з такім жа поспехам варта сцвярджаць аб існаванні расы гарбатых. Да таго ж, некаторыя егіпецкія фараоны мелі незвычайную форму чэрапа, але пры гэтым заставаліся homo sapiens... Карацэй вось мае неандэртальцы з Інтэрнета.





***
А вось адносіны да неандэртальцаў даследчыка Жоаа Зільяа (ун-т Барселоны): "неандэртальцы не проста мелі прызнакі культуры и абстрактнага мыслення, але і ў цэлым значна былі падобны на сучасных людзей". (цыт па: http://www.vesti.ru/doc.html?id=1085522&cid=2161) (вось таксама яго ўласная выкладчыцкая старонка: http://www.ub.edu/SERP/membres/zilhao.html)
Іншае па тэме:
Старажытныя людзі: дурней ці разумней за нас? Жывапіс і разважанні.
Старажытныя людзі: сям'я, грамадства, дзяржава і рэлігія

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...