27.12.2014

Парачка трэндаў

Заўважыў у апошні час пару напрамкаў у беларускай камерцыйнай рэкламе.

1. Сям'я на якую арыентуюцца камерсанты -- гэта тата+мама+адно дзіця. Сярэдні клас. І тэндэнцыя мець толькі адно дзіця ў сям'і. У гэтага ёсць свае плюсы і мінусы. Каб насельніцтва Беларусі перастала скарачацца -- а гэта ўжо балюча б'е па рынку працы -- трэба каб у сям'і было па 3-4 дзіцяці, як мінімум. Але ў такім выпадку кожная сям'я будзе жыць вельмі сціпла. Мая з двумя сынамі жыла б пры сённяшнім фінансавым раскладзе або ў жабрацтве, або мне б прыйшлось працаваць значна больш. А рэклама заахвочвае сем'і быць сярэднім класам з аднім дзіцём. Рубім галінку, на якой сядзім...


Рэклама маянэза "Камака" здымак ў метро 26.12.2014.

Цікава, што сацыяльная рэклама часцэй ужывае вобраз шматдзетнай сям'і. Магчыма па прычыне палітыкі заахвочвання нараджаемасці. А магчыма таму, што ў шматдзетных сем'ях бывае насілле і алкаголь. (Я кажу і "бывае", бо ведаю як мінімум дзве нармальныя шматдзетныя сям'і (больш за 3 дзетак) і прыкладна дзве сацыяльна-небяспечныя, таму дакладнай інфармацыі не маю і толькі пішу меркаванні)...

2. Мода на барадатых мужчын усё больш запаланае свет камерцыйнай рэкламы. Значная частка маіх студэнтаў-мужчын носяць бараду, як у Еўропе ХІХ ст. Наколькі далей будзе распаўсюджвацца гэта мода -- не ведаю...

Рэклама вопраткі "Саваж" Здымак ў метро 26.12.2014.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...