14.04.2014

Рэшткі мінулага ў сучасным горадзе

Я працаваў на вул. Сядова ў гімназіі 25 ў 2007-08 гг., і ведаў, што яе будынак стары, але не звяртаў увагі на дробныя дэталі якія хавае і гэта вуліца, і ўвесь раён ўздоўж Партызанскага праспекта паміж станцыямі метро "Аўтазаводская" і "Магілёўская". Неяк выпадкова я заўважыў адпачываючы ля пясочніцы рэшткі старой сцяны паміж былым домам 5 (які больш не выкарыстоўваецца) і былым домам 5а (які стаў домам 5) па вул. Сядова. Цёмна-чырвоная цэгла сцяны нагадала мне тое, што я бачыў у Печах -- на вул. Сярэбрэнікава ў Бырысаве: такі ж колер і від мела цэгла фундамента дамоў 1935-36 гг.
Я разумею, што старая чырвоная цэгла не абавязкова павінна быць рэшткамі даваеннай забудовы Мінска, але калі гэта нават было пабудавана і ў 1950-я гг. -- гэта ўсё роўна той стары Мінск, які саступіў месца новаму.
Падобная цэгла ў падмурку сустракаецца ў практычна кожным 2-4 павярховым будынку азначанага раёна, ў тым ліку і ў суседнім будынку 25-й гімназіі, якая "пераехала" ў яго ў 1958 г., але ёсць магчымасць, што некаторыя рэшткі вулічнай забудовы адносяцца да больш ранняга часу.
Аб гэтым маё невялічкае аматарскае відэа. Прашу прабачэння за якасць і спадзяюся, што нейкі ўнёсак у вывучэнне гісторыі горада яно прынясе.
Відэа здымалася 13.04.2014 г.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...