04.11.2013

Пачытаем кніжкі дзецям.

Вось яшчэ некалькі "свежачкоў" каб пачытаць дзецям. Не ўсё з гэтага -- "супер-пупер", але хто шукае кніжкі на беларускай, той знаходзіць. Таму, калі я пераканаў пару чытачоў, што беларуская мова -- гэта не толькі тэлеканал БТ і бел-чырвона-белыя сцягі на акцыях апазіцыі, не толькі цымбалы і сярэднявечныя фэсты, але і "нармальныя" сучасныя кнігі для дзяцей і дарослых, я магу спакойна памерці.
Дарэчы кніжкі гэтыя -- бібліятэчныя і за іх я ні рубля не заплаціў...  І "свежачкамі" яны з'яўляюцца ў тым сэнсе, што надрукаваны ў Беларусі ў 2008-13 гг.















Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...