21.04.2023

Знаёмства з нейрасеткай

 У гэтым годзе стала модным карыстацца нейрасеткай для стварэння малюнкаў на падставе крылатых выразаў. Я таксама вырашыў паспрабаваць нешта падобнае з TextPro. І вось што атрымалася.

21/04/2023

Так нейрасетка бачыць выраз "Вочы ў свінні пазычыць"

А гэта "як у парванай кніжцы". Ну, што, як як як. Ячшэ Барадулін пісаў аб гэтым.

Выраз "чорт чорта пазнаў ды й на чарку пазваў". Добра, што хоць так, бо на запыт пра мой блог бот нейрасеткі увогуле намаляваў голую жанчыну...

А вось пара ўдалых ілюстрацый да раздзелаў майго блога:

Околонаучность


Гэта Беларусь, хлопча!

24/05/2023

Праз месяц атрымалася задаць пару пытанняў нейрасетцы "Всезнайка"


Згодна яе інфармацыі мой блог прысвечаны пытанням бізнеса, маркетынга і асабістай прадуктыўнасці, а не гісторыі, краязнаўству і мовазнаўству.


Наконт маладаследаванных пытанняў гісторыі Беларусі я атрымаў больш дакладны, але вельмі павярхоўны адказ...

Нейрасетка, з якой я зрабіў эксперымент, беларускую мову не разумее, таму я не чакаў ад яе дзівосаў. Ведаю, што ёсць і больш удалыя варыянты. Але і запыты на рускай мове часам даюць вельмі недарэчныя вынікі. Тым не менш, новая эра ў маляванні і ілюстраванні яшчэ сябе пакажа...

Таксама:

Ціфон

Новая эпоха тэлебачання

Robopolis

Карысныя рэсурсы

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...