01.08.2015

Старая паштоўка

Мой рамонт кватэры ізноў увайшоў у актыўную фазу. Калі я здымаў драўляную падлогу ў пакоі сярод смецця знайшоў манету у 3 савецкія капейкі 1981 г. (якія відавочна правалілася ў нейкую шчыліну за плінтусам) і паштоўку 1969 г. Хутчэй за ўсё гэту паштоўку пакінулі тыя, хто будаваў дом, але магчыма, што яна таксама правалілася ў шчыліну падчас таго як мой дзед засяляўся ў гэту кватэру ў канцы 1969 г. (магла праваліцца і пазней).

Надпіс датуецца чэрвенем 1969 г. Месца -- "Жамчужына" "на моры" (напэўна крымск курорт і відавочне не беларускі санаторый). Хто каму даслаў невядома. Хутчэй за ўсё, паштоўку уклалі ў канверт разам з нейкім пісьмом.

Гэта паштоўка частка гісторыі СССР, таму публікую яе "сканы".







Гл. таксама:
Школьны дзённік маёй мамы

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...