25.09.2013

Фразы, за якія ў СССР маглі забраць у "псіхушку"

Мы з сям'ёй ідзем у лес, а ты, калі што, тэлефануй.
Тата, дай 10000 р. на марожанае.
Я, маёр Пятроў, спазніўся на афіцэрскі сход, таму што мая планшэтка патрапіла ў ваду і я адносіў яе ў рамонт.
Скінь мне грошыкаў на МТС.
Кідай новыя фоткі ў Кантакт.
Я не спампаваў праграму, бо мой камп'ютар павіс.
Зайшла з тэлефона на ваш форум, іржу не магу.
Свае рэзюме можаце адсылаць мне на "мыла".
Спампаваў новую кніжку з Сеткі, а адкрыць не магу.
Загрузіў шпоры ў тэлефон ды ўтапіў яго ва ўнітазе.
Мой  брат галасаваў супраць усіх, а я за зялёных.
Яна так і прасядзела ўвесь вечар у Аднакласніках.
Грамадзянін следчы, учора з 11.00 да 11.30 я быў у туалеце і адпраўляў справаздачу шэфу.
Учора ў начным клубе я танчыла з чорным хлопцам, а сення даведалася, што ён блакітны.
Спякота -- не Майдан, вытрымаем!
-- Табе падабаецца опера?
-- Так, гэта цудоўны браўзер.
Сёння на радыё ХХХ я прачытаў прыкольны артыкул. Можа табе яго скінуць спасылкай?
Пакуль яны абодва чакалі ў электроннай чарзе, ён курыў электронную цыгарэту, а яна чытала электронную кнігу.

1 комментарий:

  1. Гэты пост уключаны у маю кнігу па альтэрнатыўнай гісторыі, якую можна бясплатна спампаваць тут: https://yadi.sk/i/SZW5jwV5fvii2

    ОтветитьУдалить

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

Іван Шамякін. Першы генерал

 На прасторах сусветнай павуціны ёсць малавядомае апавяданне Івана Шамякіна "Першы генерал", якое варта прачытаць многім. Акрамя м...