07.08.2018

Уладзімір Смялоўскі. Забыты вучоны

У мінулым годзе я пісаў пра гэтага чалавека, як пра забытага паэта. Але некаторы час таму трапіў на інфармацыю аб яго навуковай дзейнасці як вучонага-тарфяніка. Супадзенняў выпадковых тут быць не можа: гады жыцця (1926-2009), характарыстыка як пісьменніка і навукоўцы і ўзгадванне аб паэце як тарфяніку ў зборы "Настальгія" і ўспамінах журналісткі Янчанкі...


І вось што я знайшоў:





Крыху пазней я апублікую тут падборку здымкаў розных мясцін Мінска, пра якія пісаў Смялоўскі. Пакуль бракуе часу гэта зрабіць. Таму гэты пост мае развівацца, а пакуль фоткі яго кніг па торфу з Нацыяналкі:





+ патэнты з удзелам Смялоўскага.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...