27.01.2016

Вернемся да нашых малпаў

Мая кніга "Сякера і планшэт" была напісана не столькі ў якасці спрэчкі з дарвінізмам, сколькі ў плане выкрыцця недахопаў прымітывізму ў інтэрпрытацыі старажытнай гісторыі. Пасля таго як я скончыў на ёй працаваць, час ад часу я сустракаўся з некаторымі іншымі фактамі, якія тым ці іншым чынам ставілі пад пытанне тэорыю Дарвіна. Вось яшчэ адзін такі момант.

Крыніца: Алесь Бадак. Жывёлы. Мінск: "ЛіМ", 2009, с. 59

Іншыя старонкі А. Берастоўскага:
Старонка ў партале "Самвыдат"

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...