22.06.2014

Вуліцы, на якіх стары Мінск саступае месца новаму

Пройдусь по Абрикосовой,
Сверну на Виноградную
И на Тенистой улице я постою в тени...
Из популярной песни.

У Мінску ёсць некалькі вуліц, дзе стары горад (эпохі 40-50-х гг.) крок за крокам саступае месца новаму касмапалітычнаму гораду небаскробаў з шкла і бетона. Аб гэтым -- некалькі відэазапісаў.

Раён ст. м. Аўтазаводская.

Частка 1, вул. Радыяльная

Частка 2, вул. Радыяльная

Частка 3, вул. Чалюскіцаў

Прыватны сектар паміж вул. Мележа, Усходняй, Тыражнай і Л.Бяды

Вось яшчэ адно месца ў Мінску, дзе паступова ідзе ліквідацыя прыватнага сектара на карысць шматпавярховых высотак.


Вул. Усіхсвяцкая

Гэта вуліца -- адна з наймаладзейшых у Мінску. Прычым тады тут стары і новы горад? Справа ў тым, што раней гэта вуліца была толькі праездам, які злучаў вуліцы Каліноўскага і Гінтаўта, і многія забудовы і аб'екты ўздоўж гэтай вуліцы пачалі сваю гісторыю яшчэ ў савецкі час. Так Усходнія могілкі былі адкрыты ў 1956 г., яшчэ задоўга да таго як гэты раён стаў часткай сталіцы. Некаторыя іншыя змяненні адбыліся на маёй памяці, аб чым я распавядаю на відэа.

Частка 1

Частка 2

Зразумела, што іншых вуліц, дзе стары Мінск сустракае новы, яшчэ шмат, і я звярнуў увагу толькі на некалькі непрыкметных.
Працяг тэмы тут

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.

Избранное сообщение

10 лет писанины

Когда 16 февраля 2013 года я запостил тут одну свою научную заметку , я еще не вполне представлял как дальше буду использовать этот ресурс. ...